Update ~ Kerst, 2013, 2014

Het jaar is alweer bijna voorbij dus het is tijd voor een update ! Ik zal vertellen hoe het met me gaat, wat ik ga doen met kerst en en oud en nieuw, wat ik allemaal voor leuke en speciale dingen ga doen in 2014, een terugblik op 2013 en natuurlijk mijn goede voornemens!

Wat gaat de tijd toch snel! Ik weet nog als de dag van gister dat ik Oud en Nieuw vierde bij mijn buren ! Met al dat vuurwerk, en het wennen aan 2013 zeggen en schrijven in plaats van 2012. Ik vond 2013 een heel leuk jaar. Ik ben naar de 3e gegaan, maar het grootste deel van het jaar zat ik in de 2e. Ik kreeg een totaal andere klas, en heb heel veel nieuwe vrienden en vriendinnen gekregen en aangezien we dezelfde klas hebben, ga ik daar nog steeds heel veel mee om. Ook ben ik in 2013 natuurlijk 14 geworden, niet een heel bijzondere leeftijd maar toch wel leuk!

Ook ben ik naar Kos geweest. Het was een super vakantie en ik heb er heel veel leuke mensen ontmoet! En ik wil zeker nog een keer terug! Verder was 2013 niet echt een heel bijzonder jaar. Ik probeerde kaartjes te krijgen voor het One Direction concert, alleen dat is me op geen enkele manier gelukt…

Met kerst ga ik ook niet echt iets bijzonders doen. Ik ga gewoon lekker eten met het gezin en familie, en dat is het. Op school hebben we een nieuwjaarsgala en geen kerstgala dus heb ik ook geen schoolfeest met kerst! Oud en nieuw vieren we weer bij de buren bij Lisa. Maar daar heb ik verder ook niets over te vertellen.

2014 gaat voor mij als het goed is een erg leuk jaar worden!

Ten eerste, ga ik naar One Direction !!! Ja dit jaar is het me wel gelukt! Ik heb tickets weten te bemachtigen voor de Where We Are Tour 2014 ! Op 24 juni, vlak na mijn verjaardag dus! Ik heb er echt heel veel zin in, en tel al vanaf het begin dat ik de kaartjes had af!

Ten tweede, ik ga dit jaar ook met school naar de Ardenne! We gaan er 4 dagen heen en het is een soort survivalkamp. We gaan abseilen, kanovaren, mountainbiken, klettersteigen, rotsklimmen en al dat soort dingen. Ik ben zelf niet echt een ‘survivaltype’ en sportief ben ik ook niet echt, maar het lijkt me echt super leuk om met z’n alle te gaan doen!

Ook gaan we in 2014 misschien weer naar Kos op vakantie maar dat is nog niet zeker.
Gelukkig zijn er genoeg andere dingen waar ik me op kan verheugen. De leukste heb ik hier net, denk ik, wel opgenoemd.

Dan nog mijn goede voornemens… Eigenlijk doe ik niet echt aan goede voornemens. Vaak houd ik me er niet aan of vergeet ik het. Toch heb ik er elk jaar wel een paar.

1. Als eerste ga ik proberen gezonder te eten. Niet dat ik mezelf dik vind, maar ik vind gewoon dat ik te veel snoep. En dat is gewoon niet goed voor je. Ik ga proberen meet fruit en groente te eten!

2. Ook ga ik proberen meer te sporten. Ik ben al opzoek naar een sport en ga misschien op dansen, alleen weet ik nog niet op welk soort dansen ik wil… Ook wil ik proberen af en toe te gaan hardlopen en mijn conditie te verbeteren!

3. Ook wil ik meer gaan bloggen! Ik weet niet of dit me gaat lukken, omdat school echt voor gaat en ik ook nog een folderwijk heb. Maar toch ga ik het  proberen!

4. En ik ga proberen minder ook in mijn artikels te zetten…. Oke dit was een grapje, maar het valt me nu pas op dat ik niet normaal vaak ‘ook’ in dit artikel zet. En dat ga ik dus vanaf nu afleren 😉


       Deze voornemens vond ik ook wel erg leuk !

Dit was het denk ik wel. Ik heb alles gezegd wat ik wilde zeggen, en jullie weten nu alles over dit jaar, en volgend jaar! Over een paar maanden zal ik proberen weer een update te doen!
Hebben jullie eigenlijk nog voornemens voor 2014? Of gaan jullie nog iets heel leuks of speciaals doen in 2014? Laat het dan achter bij de comments!

xoxo

 

7 thoughts on “Update ~ Kerst, 2013, 2014

Geef een reactie

