Nieuwe camera !

Nikon D3100
Eindelijk is het zover! Na lang sparen heb ik eindelijk een nieuwe camera kunnen kopen die ik al heel lang wilde!
Ik heb de Nikon D3100 gekocht en ik ben er heel erg blij mee! Het is eigenlijk een soort kerstcadeautje voor mezelf. Al is het niet als kerstcadeau bedoeld! Als het geen kerst was, had ik hem ook gekocht. Het is nog wel heel erg wennen, maar gelukkig heb ik nog een hele vakantie om hem goed uit te proberen! De artikel foto’s zal ik vanaf nu dus ook met mijn nieuwe camera maken! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Photo 2

xoxo

6 thoughts on “Nieuwe camera !

Geef een reactie

