De Nagellak Tag

hoofdfoto

We beginnen het nieuwe jaar lekker met een tag en vandaag ga ik de Nagellak Tag doen! Hij is misschien al een beetje oud, maar hij blijft leuk en ik wilde hem heel graag nog een keer doen! In deze tag komen allemaal vragen over je nagellakstash, je favoriete nagellakjes en al dat soort dingen! 
Hope you like it!

Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?
Ehm… Ik heb echt geen idee! Ik heb niet extreem veel nagellakjes, maar het zijn er ook niet heel weinig! Ik heb er laatst een aantal weg gedaan die echt niet meer goed waren, en zodat er weer plek is voor leuke nieuwe kleurtjes!
Nou, ik heb ze even geteld en het zijn er in totaal 63! Dat valt nog wel mee toch?

Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Dat is overduidelijk Catrice! Als je naar mijn nagellakstash kijkt, zie je vooral veel grote, ronde, zwarte doppen!
Catrice vind ik een fijn merk en natuurlijk een hele fijne prijs!

DSC_0056

Wat is de meest voorkomende kleur?
Dat is dan toch wel roze! Van de meeste kleuren heb ik er 1 of 2 en hooguit 3. Maar van de roze kleuren heb ik er toch wel iets meer, 13 in totaal! Je hebt daar ook zoveel soorten van! En roze is ook de kleur die je het snelst als cadeautje krijgt van mensen. Want roze is altijd goed toch?

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ja, die zijn er zeker! Ik zou nog heel graag een liquid sand lakje willen! Ik vind dat zo gaaf op je nagels staan. Ik weet niet precies in welke kleur, maar die zou ik wel graag willen hebben!

Welke nagellak draag je het meest? Schrijf de kleur en het merk op!
Oeh, welke ik het meest draag? Ik probeer het zoveel mogelijk af te wisselen. Maar er zijn wel 2 lakjes die ik erg vaak draag!
Een lichtblauwe kleur van Miss Sporty in 2208
En een Koraal Roze kleur van Catrice, 030 Meet Me At Coral Island.

1

Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Geen één! Ik heb laatst alle nagellakjes die niet meer goed of stroperig waren, of die ik echt nooit droeg, weggegooid!

Gebruik je base- en topcoat?
Eigenlijk zou dat wel moeten hè? Ik ben meestal te lui om een basecoat aan te brengen omdat dat zoveel tijd kost… En topcoat doe ik wel af en toe, als ik wil dat het er wat langer op blijft zitten! Dan gebruik ik de topcoat van de Hema! Hij is alleen bijna op, dus heeft iemand nog aanraders voor een budget topcoat?

Stempel je liever, of doe je nail-art met de losse hand?
Allebei! Af en toe met de losse hand en af en toe stempel ik liever! Het is maar waar ik net zin in heb!

Hou je van shimmers en glitters, of liever van een crème finish?
Dit is net als de vorige vraag, de ene keer shimmer en glitters en de andere keer een crème finish. Ik vind de afwisseling juist leuk!

Voel je je kaal zonder nagellak?
Ja! Ik draag bijna elke dag nagellak, en als ik geen nagellak op heb voel ik me echt ‘naakt’!

Welke nagellak draag je op dit moment?
Niks! Ik was van plan om na dit artikel mijn nagels te lakken in de kleur: 226 Madision Avenue van NYC met een glitter topcoat van de Etos en leuke nagelstickers! Speciaal voor de kerst!

Dit was de tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Ik vond hem in ieder geval erg leuk om in te vullen. Hierdoor krijg ik nog meer zin om mijn nagels te lakken!
Welke kleur dragen jullie op dit moment het meest? Laat het hieronder achter in de comments!

xoxo

6 thoughts on “De Nagellak Tag

Geef een reactie

