Wreck This Journal ~ Update

wreck this journal
Een paar artikels terug, konden jullie zien dat ik een Wreck This Journal voor Kerst heb gekregen. En aangezien ik vakantie heb, heb ik alle tijd om er aan te beginnen. Ik heb nu een paar bladzijdes gedaan, en die laat ik vandaag aan jullie zien!

Ik denk dat de meeste van jullie het wel kennen, maar voor de mensen die het niet kennen: Wreck This Journal is een boek vol met opdrachten. Hoe meer opdrachten je uitvoert, hoe voller en viezer het boek word. Iedereen doet de opdrachten op zijn eigen manier, dus bij iedereen word het boek weer anders!

PicMonkey Collage

Als eerst heb ik de kaft van het boek veranderd. Ook dit was een opdracht en die vond ik erg leuk om te doen. Ik heb het boek versierd met van alles waar ik van houd, zodat het boek echt bij me past!

DSC_0084
Kleur de hele bladzijde.

DSC_0085
Scheur de bladzijden aan repen.

DSC_0086
Lijm, niet, of plak deze bladzijden aan elkaar.

DSC_0087
Vul deze bladzijde met cirkels.

DSC_0090
Verzamel de postzegels van je post. Hier ben ik aan begonnen. Maar ik ben nog lang niet klaar!

DSC_0091
Trek een non-stop lijn.

DSC_0093
Een bladzijde voor woorden van vier letters. Ook hier ben ik nog niet helemaal klaar mee!

Dit waren dan de opdrachten die ik tot nu toe gedaan heb. Ik vind het erg leuk om te doen, en ook erg leuk om het met jullie te delen. Zal ik dit soort artikels vaker doen? Laat het achter in de comments!

xoxo

 

2 thoughts on “Wreck This Journal ~ Update

Geef een reactie

