Lentekriebels tag

hoofdfoto lentekriebels

Wauw, wat is het prachtig weer. Vorig jaar sneeuwde het nog rond deze tijd, en nu schijnt de zon en loop ik buiten in mijn zomerjas. Ik ben echt dol op de lente en de zomer, en ik vond het dus erg leuk om een lente-tag te doen. Ik heb gekozen voor de lentekriebels tag! Deze tag is verzonnen door Serena van Beautylab.nl. Ben je benieuwd naar de tag? Lees dan snel verder.

Wat is de eerste gedachte die bij je op komt bij het woord ‘lente’?
Kleurtjes, bloemen, zon, blijdschap. Als ik denk aan de lente word ik helemaal blij. Weg met dat vieze weer en kom maar op met de zon! Bij de lente denk ik vooral aan alle bloemen die beginnen te groeien, en de wereld die weer kleur krijgt. Heerlijk fietsen door het zonnetje langs alle bloemenvelden daar word iedereen toch blij van? Ik woon in de bollenstreek, waar heel veel bloemenvelden zijn. Normaal vind ik het fietsen naar school echt verschrikkelijk, maar in de lente is het gewoon veel leuker door alle leuke kleurtjes!

Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?
Een lieve, bloemige, zoete geur!

Wat is je favoriete lente nagellakkleur?
Dat zijn sowieso pastelkleuren. In de lente vind ik het heel leuk om pastelkleuren te dragen, en het liefst roze, blauw of mintgroen!

DSC_0056 (2)

Wat is je favoriete lente bloem?
Uhm… Lentebloem? Allemaal! Als ze maar gekleurd zijn vind ik ze al leuk! Ik heb alleen niet zoveel met van die stinkende bloemen 😉 !

Welke lentetrend (make-up, fashion, of beide) spreekt jou dit jaar het meeste aan?
Rosegold, oftewel Rosé goud. Ik vind het echt een prachtige kleur. Op je ogen, op je wangen, in je sieraden, het kan overal en het staat ook nog is heel vrolijk.

DSC_0024

Wat is je favoriete lenteparfum (geurtje of geurkaars, of beide)?
Ik zou eigenlijk nog wel een bodysplash willen proberen, omdat ik dat toch iets meer voor de zomer en lente vind. Maar mijn favoriete parfum voor in de lente is toch wel Our Moment van One Direction. En niet omdat ik fan van ze ben (Ben ik trouwens wel !), maar omdat ik de geur gewoon echt bij de lente vind passen. Het is een lekkere, zoete, fruitige geur. I love it!

Houd jij een lente schoonmaak?
Ik niet, maar mijn moeder waarschijnlijk wel! Het enige wat ik ga doen is mijn kamer opruimen en lenteproof maken!

Wat is je favoriete lente accessoire?
Eigenlijk draag ik de laatste tijd niet heel veel sieraden meer. Maar ik heb nog een Rosé gouden ketting met een sleutel eraan. Deze vind ik wel erg bij de lente passen, en zal ik waarschijnlijk wel weer vaker gaan dragen.

Heb jij nog leuke plannen tijdens de Tulpvakantie of de vrije dagen (Pinksteren, Pasen, Hemelvaart)?
Haha, de tulpvakantie. Wij noemen het altijd de meivakantie, en ik heb het woord tulpvakantie echt nog nooit gehoord. Maar het klinkt wel leuk!
Een week voor de meivakantie/ tulpvakantie, gaan we met school een weekje survivallen in de Ardennen. Dit zal een zware week worden, waar we veel gaan doen. Dus ik denk dat ik in de vakantie gewoon lekker ga uitrusten en lekker niets doen! Niets doen is ook wel eens leuk toch?

Omschrijf je favoriete lente outfit?
Een leuk jurkje, met leuke sleehakken. Of een bloemenshortje, met een felgekleurd shirtje, en leuke Vans! Eigenlijk heb ik niet echt één favoriete lente outfit. het zijn er veel meer !

Ik hoop dat jullie de tag leuk vinden, en weer helemaal in de lenteflow zitten. Ik in ieder geval wel!
De tag overnemen mag natuurlijk altijd. Laat het even achter in de comments als je de tag ook hebt gedaan. Ik vind het namelijk erg leuk om bij andere te lezen!
Ik zal weer wat meer proberen te bloggen!

xoxo

One thought on “Lentekriebels tag

Geef een reactie

